Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

V Tatře se mluví o vyhazovech. Nadějný růst z předchozích let je minulostí, produkce klesla na polovinu

Tatra po pěti letech čelí další krizi. Loni vyrobila sotva polovinu aut oproti výsledku z roku 2017. Že je situace vážná, naznačil i podzimní návrat krizového manažera Petra Karáska. Na jeho příchod přitom řada zaměstnanců reaguje negativně – rostou obavy, že se bude muset výrazně šetřit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

6. 1. 2019 11:19

STÁTNÍ FIRMY A ARMÁDA BY MĚLI KUPOVAT PŘEDNOSTNĚ ČESKÉ VÝROBKY TÍM I NAKLADNÍ AUTOMOBILY !!!!!! TAK TO DĚLAJÍ VŠECHNY STÁTY JEN MY NE !!!PROČ SE NEPROČISTI MINISTERSTVO OBRANY A HLAVNĚ UŘEDNÍCI PRO NÁKUP !!!!CO TAK DETEKTOR LŽI ZE ZÁKONA A PUVOD NABYTÍ MAJETKU VŠECH UŘEDNÍKU A JEJICH RODIN ???

0 0
možnosti

4. 1. 2019 15:49

Je škoda, že se Tatře přestává dařit, je to přece jen výrobce dodávající konečný produkt, což je žádoucí. Určitě nebude schopná konkurovat molochům jako Mercedes nebo Volkswagen se svými značkami MAN či Scania ve hromadné výrobě, určitě existuje specializovaná potřeba, což je místo pro malé firmy. Určitě jí škodí EU svými restrikcemi vůči Rusku. Určitě by mohl pomoci stát nákupem vojenského zařízení, který místo zakázek tuzemským firmám hodlá nakoupit předražená vozidla za miliardy korun v cizině. Je třeba si vážit lidí kteří něco dovedou .

0 0
možnosti

3. 1. 2019 12:05

A taková to byla sláva. Česká firma, a ta tradicí. Kam to majitelé - prznitelé dotáhli? Vždy k bankrotu. Tady je jediné doporučení, kdo něco umí v tatrovce tak dát výpověď a plynule nastoupit u nového zaměstnavatele, určitě za lepší mzdu. Majitel stejně má fabriku na úvěr tak břemeno splátek přenese na zaměstnance. Vyhození z práce a těm "šťastnějším" vnutí bonus, snížení mzdy. Ahoj majiteli, ahoj krizový řediteli.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 16:18

V kolonii mit národní firmu je vždy těžké.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

3. 1. 2019 10:14

Zetor a Tatra jsou hezky priklad, ze ciste narodni firmy v takovem segmentu nemaji sanci. Aero Vodochody take nevykazuje nejake zisky. Hlavne ze nasi rudi spoluobcane porad melou o ceskem vehlasnem zbrojnim prumyslu. Ten by neprezil bez dotaci ani tak dlouho jako Poldovka. Svet je globalizovany a samotari jsou odsouzeni k zaniku.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 10:57

No ono i ty nadnárodní kdyby jednou za čas nedostaly státní infuzí by dlouho nepřežily . Nevím , zda Tatra někdy byla dotována....

0 0
možnosti

3. 1. 2019 8:37

Předat firmu následníkům Hanse Ledwinky a Ignáce Šustaly, jestli by o to stáli ....

0 0
možnosti

3. 1. 2019 8:34

Kontrakty rozpracované a zajištěné Američany byly dočerpány a šmelinář se šrotem Strnad je v kapitalistické cizině pro smích. Již dávno začal vydávat dluhopisy.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 11:03

Myslíte toho Američana co řídil Tatru na dálku z Ameriky ? No to byl dobrý kolík , ten by zrujnoval i B. Gatese...

0 0
možnosti

3. 1. 2019 8:15

Ten Karásek mluví rozumně.

0 0
možnosti

J. Nový

3. 1. 2019 7:57

"Tatrováci, kteří si zakládají na tom, že vyrábějí světově mimořádná auta v malých sériích,

.

Zakládat si můžeme na lecčems, ale rpostě to musí vydělávat, jinak to jde do kopru.

Existuje samozřejmě i druhá varianta, kdy vydělat nemusíte vůbec nic a přesto se máte dobře. Ovšem to pak musíte mít založenou nějakou "neziskovku" a stát se místo dělníků aktivisty.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 8:25

Nezáviď, bandasko.)

0 0
možnosti