Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

V zahraničí jsme nemuseli hledat techniky, ti byli ve Škodě na nejvyšší úrovni, říká bývalý šéf automobilky

Škoda Favorit, první vklad mladoboleslavského podniku do hry o jeho budoucnost, dostala v roce 1995 od nového vedení známku čtyři až pět. „To znamená, že by se Favorit býval vůbec nedal uvést na západní trh,“ vzpomíná v rozhovoru pro LN Detlef Wittig, bývalý vysoký manažer koncernu Volkswagen a čestný občan města Mladá Boleslav, který roku 2004 střídal Vratislava Kulhánka v čele Škodovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Postradam u diskutujicich nadavky na Nemecko a EU, jak nas omezuji a vydiraji. O vystoupeni z EU uz se take diskuze uklidnila, snad jen Klaus a Okamura drzi prapor

0 0
možnosti

Postřehl jste, že rozvoj investic WV v ČR nemá mnoho společného s EU ?

A že WV úspěšně podniká v mnoha zemích mimo EU ? Dokonce bych řekl, že většinu aut dělá mimo EU a že je tam vývoj dynamičtější než ve skomírající EU.

0 0
možnosti

Ano je to tak a jediné štěstí bylo, že se automobilka Škoda stala součástí koncernu VW. Také k tomu nutno dodat, že vedení VW se vyjádřilo ještě takto. Wartburg a Trabant již nepostavíme na kola, ale Škodovka má perspektivu.

0 0
možnosti

J56a74n 57T77o89r63á84k

14. 2. 2020 8:33

To je léčka Lidovek. Tváří se to jako neplacený článek, ale jde o ten jejich premium šit. Prostě chování bulváru jak má být.

0 0
možnosti

J48i64ř33í 73H58o74d53a75n

14. 2. 2020 7:37

To je dlouhý rozhovor

0 0
možnosti

Pomatený novinář má alzheimera, měl by se léčit.

0 0
možnosti

co to je za nedokončenou kravinu ?!!?!!?!!

0 0
možnosti