„Ahoj Haidarábáde, vaše nadšení nás přemohlo (doslova). Náš obchod i parkoviště jsou plné. Ale není kam spěchat, protože máme otevřeno 365 dní v roce a naše nízké ceny platí každý den. Takže si klidně dejte načas,“ napsala švédská společnost minulý víkend na svůj účet na instagramu.
V jeden den dorazilo k novému obchodu 40 000 zájemců, což vyústilo v dopravní zácpu a dvouhodinovou frontu před obchodem. IKEA v zájmu zmírnění chaosu ve středu na svoji indickou webovou stránku umístila panel, ve kterém zobrazuje dobu čekání na vstup do prodejny. V ten samý den, kdy Indové slavili svůj den nezávislosti, ukazoval web až tři hodiny předpokládaného čekání.
Bez ohledu na obrovský zájem, zatím ještě není jasné, jak moc Indové v novém obchodě utrácejí, napsal Quartz. V minulosti například v Číně nastala situace, že lidé do prodejny IKEA chodili pouze za levným jídlem a aby si poseděli na vystavovaných pohovkách. Pakliže ale bude švédský řetězec se svou první indickou pobočkou úspěšný, jsou v plánu další prodejny v Bombaji, Dillí a Béngalúru.