Diskuze
Vepřové maso jako marketingová strategie. Menším bankám v Číně slouží k lákání klientů
V Číně přibývá bankovních domů, které ve snaze oslovit potenciální klienty použily jako lákadlo dárek v podobě vepřového masa. Napsal to deník South China Morning Post (SCMP), podle něhož nejnovější marketingová strategie ilustruje závažnost nedostatku oblíbeného druhu masa. Ten Čínu postihl poté, co se ve zdejších chovech rozšířil africký mor prasat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
PH
P82e73p69a 67H16o26r73á18k
25. 12. 2019 11:05
njn, maj problem morem a musej ho vyresit sami.
az bude mor prasat v evrope, tak my tu v CR pochcipame hlady, protoze jsme z cca 75% besobestacni ve vsem jidle.
a kdyz bzude prusvih, tak nam nikdo nic neda.
0
0
možnosti
JK
J46a63r35o71s53l70a25v 89K50o25u15t82s55k62ý
25. 12. 2019 10:08
Velké štěstí,že pan prezident z Číny včas odjel.
0
0
možnosti