Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Volkswagen má vlivného zastánce. Nevinný švindl, píše hvězdný Clarkson

Uprostřed humbuku kolem podvodu automobilky Vokswagen se možná trochu překvapivě objevil její vlivný zastánce. Motoristický novinář Jeremy Clarkson, jehož proslavil pořad Top Gear, skandál s falšováním emisních testů zlehčil a označil jej za nevinný švindl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Riessner

29. 9. 2015 23:14

Konečně se ozvala i významná osobnost v oboru automobilismu ! A hysteričtí zákazníci by si taky měli uvědomit, že jejich autům nic nechybí !!

To se jenom zase gaunerští právníci snaží udělat z komára mastodonta....

0 0
možnosti

29. 9. 2015 21:11

Americka EPA je takova podivna agentura pro zelene mozgy. Kdyz zpusobili ekologitskou skodu na Colorado River, tak jim to proslo bez viditelneho postihu - "ticho po pesine". Neni mi jasno jak tedy po dlouha leta se kontroluji vsechna auta a najednou objevili "Ameriku" ! Zvlaste na prisne kontroly v Kalifornii. A co soudruzi u nas, honi nas

na TK a najednou je vsechno k certu ?

0 0
možnosti

29. 9. 2015 19:32

A nespomenul ešte staré autá, ktorých motory nikomu nevadia a žiadnu normu nespĺňajú. Rozhodne tie motory majú viac exhalátov, ako dotknuté VW motory.

0 0
možnosti

M. Jech

29. 9. 2015 21:29

Můj Favorit z r.1990,jezdící na špiritus určitě ne :-)

0 0
možnosti

29. 9. 2015 19:31

Ten pán má vcelku rozumný názor. Navíc problém s rozdílem mezi deklarovanou a skutečnou spotřebou nafty mají údajně víceméně všichni evropští výrobci, takže asi všichni nějak švindlují. Pokud uživatel "zkousnul" spotřebu, tak ho to nemusí zajímat.

Jsou problémy u kterých si člověk řekne - proč zrovna nyní ? Proč průšvih VW, když to bylo VW i v USA oficielně známo před více než rokem ? Proč se letos hrnou statisíce imigrantů do Evropy z mnoha zemí najednou když udávané důvody migrace existují už léta ? Proč zrovna letos se Obama dohaduje s Kubou a Iránem, když to jsou v podstatě stále stejně úděsné režimy ?

0 0
možnosti

J. Lepka

29. 9. 2015 17:58

Konečně to někdo prezentuje tak hlasitě, že se toho noviny chytí. Vlk se nažral, koza zůstala celá a někomu furt vadí, že nechcíp´hlady.

0 0
možnosti

29. 9. 2015 19:02

Vsaďte se, že přijde nenávistná sluneční erupce ;o)

0 0
možnosti

29. 9. 2015 17:56

Taky to tak vidím. Změnil bych parametry příslušné normy a bude klid.

0 0
možnosti

J. Lepka

29. 9. 2015 18:00

Tak mi tak maně napadlo : nebyla ta norma pro šlapací autíčka ???

0 0
možnosti

29. 9. 2015 16:19

Mám podobný pocit. Nevím, jak přesně je formulován požadavek na emise. Jestli je přímo napsáno, že při reálném provozu, po rovině, s teplým motorem atd atd má motor protukovat tolik a tolik CO2. Nebo jestli je popsaný postup měření, laboratorní, a má splňovat to a to. A to laboratorní splnil. Pošahanost je, že metodika laboratorního měření je zcela vzdálená od reálného provozu. Potom máme v TP spotřebu 3,8 a ve skutečnosti 6,9.

0 0
možnosti

29. 9. 2015 16:10

Dneska jsem poslouchal rozhovor s odborníkem ze světa motorů který se zdráhal označit jednání WV  za podvod. 

 Docela slušně tuto kauzu popsal. A hlavně absurdnost schvalovaných norem. Poukázal na to že díky takovým absurdnostem paradoxně benzínové motory v běžném provozu jsou díky tomu mnohem škodlivější než by nutně musely být. Prostě chtějí vyhovět laboratorním podmínkám a výsledek je že v běžném provozu je to díky tomu horší a škodlivější. To samé se týká i WV..

0 0
možnosti