Diskuze
Vyrábět víc elektromobilů je podle Babiše ‚velká výzva‘. Stát nepočítá s podporou nákupu občany
Děkujeme za pochopení.
100 km za 30 Kč. Myslím, že cena elektromobilu není vše. V současnosti vlastním 2 čisté elektromobily. Smart ED ve verzi cabrio a Nissan Leaf 2018 Tecna. Smart mám od března 2018 a má najeto 17 000 km. Nissan mám od října 2018 a má najeto 10 100 km.S oběma maximální spokojenost. V rámci garanční prohlídky se mění kabinový filtr a nic víc. Mám v garáží 2 wallboxy a každý z nich má vlastní elektroměr a spínání HDO. Vše se síťově vyhodnocuje přes vlastní počítač. Mám tedy absolutní přehled o nabíjení obou vozidel, včetně vzdáleného přístupu přes internet a dokonalým statistikám. Po ročním použití jsem si vyjel přehledy nabíjení. Nabíjím z 98 % jen doma přes noc a jen na NT. Celková spotřeba pro oba elektromobily byla 3900 kWH. S tím jsem ujel asi 27 000 km, převážně v Praze. U PRE mám sazbu pro tepelné čerpadlo a 1 kWh mne stojí se započtením všech příplatků, služeb a podpory ekologie necelé 2 Kč. Za rok jsem tedy za elektřinu utratil necelých 8000 Kč.
J. Moravec 996
Volkswagen uz kalkuluje ze elektromobil bude brzy levnejsi nez spalovak. Je nutne zacit s masovou vyrobou. Kazda nova technologie je na zacatku drazsi, ale jen docasne. Prikladu je spousta.
Samozřejmě elektro auta jsou proti jeho řepkovému businessu. Ale samozřejmě on z toho nic nemá, jeho firmy jsou ve svěřeneckém fondu. :-DDD
Vítězné tažení hlouposti v EU pokračuje. Ať se každý podívá kolik takové auto stojí, jak daleko dojede a jak výzkumníci dále pracují na vývoji, zejména akumulátorů. Ten systém by měl "dozrát" a až pak se dát do masového využití.
Mentálně nedostatečný Pruner promluvil.
Tak třeba Tesla 3 cena 27.000USD dojezd 350km. Dobíjení na dobíječce na 80 procent kapacity 20 minut. Mimo jiné to auto umí z 0-100 za méně než 5s. Ten systém už dozrál jen Vy jste pořád komunistický bezmozek.
J. Moravec 996
Emise CO2 jsou globalni problem. Ale emise NOx, saze, nanoprach, dioxiny a ostatni jedy jsou nas lokalni problem a ty jedy zabiji lidi u nas. proto je nutne omezovat emise primo v miste vzniku. Cina a USA nas zase tolik nezajimaji. Presto v Cine musi byt letos 10% novych aut elektrickych a kazdy rok o 2% vice.
To ale nic nemeni na faktu, ze elektromobil je krok zpet. Uzitna hodnota roti normalnimu motoru je daleko mensi
J. Nový
" Stát nepočítá s podporou nákupu občany"
.
No to je zase titulek, který to všechno postavil na hlavu :)))))
Elektromobilita je bezpochyby přínosem pro budoucnost dopravy. Ale ne tak, jak se to nyní připravuje ve všech světových firmách - to je naprostá ptákovina.
Aby mohla být elektromobilita úspěšná, je třeba z gruntu změnit celý koncept pozemní dopravy.