Diskuze
Výrobci letadel v problémech. Boeing si líže rány, Airbus musí na prevenci
Děkujeme za pochopení.
J. Jurax
Ehm ... paní redaktorko Pečinková, co jsou to zadní křídla? Kde je lze na letadle obecně a na A380 speciálně nalézt?
tak kupujte ruská dopravní letadla, jsou výkonnější, lacinější a spolehlivější
co tam máte dál, vy paka
Ruská dopravní letadla sice jsou levnější, než Airbus a Boeing, nicméně by byla příliš drahá i zadarmo.
vzpamatovává... haha to pobavilo, stejně jako článek ve spřáteleném křišťálovem plátku, že chyba byla v pilotech ne v letadle
J. Vavruška 637
Vypadá to, že redaktoři LN chyběli, když měli ve škole předmět "zdravý rozum". Boeing ještě ani nezačal vyplácet první náhrady a už píšou, že "se pomalu vzpamatovává". Boeing má slušně nakročeno ke krachu - na obzoru miliardové náhrady leteckým společnostem a propad objednávek. Naštěstí v Číně potřebují kádrově posílit letecký průmysl a mají i několik měst nachystaných k nastěhování, tak snad vše proběhne hladce.
A kdypak se stěhujete? Odborníky na ekonomiku leteckých firem budou zřejmě potřebovat taky.
..."kvůli prasklinám, které se mohly objevit na ZADNÍCH KŘÍDLECH." - konec citace.
Tak teď nevím. Měl pisálek na mysli zadní (odtokovou hranu) křídel, jak uvádějí jiné zdroje informací, nebo tak nějak inovativně nazval zadní stabilizátor - alébrž výškovku?
Moc mi to jako problémy Airbusu nepřipadá. Takových "událostí" jako že se musí doplnit manuál nebo provést kontrola, které se dějí a o kterých jsme jako cestující nikdy neslyšeli, bude určitě více u všech výrobců letadel.
To je ta politicko korektní vyváženost. Když napsali něco špatného o jednom, museli něco najít i na toho druhého.