Diskuze
Začala sériová výroba nového modelu Škoda Scala. K zákazníkům se dostane v květnu
Děkujeme za pochopení.
Že by mě to auto s parametry, které má v základu za tu cenu nějak nadchlo se říci nedá. Všichni dobře víme, že si Škoda nechá za nové auto pěkně draze zaplatit, naštěstí máme ale volbu jít i do jiných značek, že?
Za 370 tisíc za tříválec s chudovou výbavou je to poměrně dost. Vzhled auta jak přes kopírku od Seatu, Vám to tak nepříjde?
Dle toho co jsem se o Scale dočetl, mě vcelku zklamala. Také někdo z vás čekal prostě víc? Ty motorizace jsou otřesné a to nemluvím o ceně a základní výbavě. Za mě jednoduše zklamání, nemyslíte?
Okolo Scaly byl velký humbuk pro nic za nic. Ty motorizace jsou opravdu k smíchu a o ceně raději ani nemluvím. Za mě rozhodně palec dolu.
V. Kotas
To má bejt konečně to lidový vozítko, které bylo v začátcích slibováno.
Na podzim bude Kamiq...interiér má stejný jako scala... ona scala on scal...:))))))))
M. Mikulec
Jak velké motory nabízejí?
Miroslav Horníček: "Když se mě ptali, jaký má můj vůz obsah, odpověděl jsem : Čtyři lidi pohodlně. "
Takové jako všichni ve VW group. Tedy i Audi. Základ je jeden litr. jel jsem s ním a dá se... pro mě by to stačilo na moje jezdění. I když ten tříválec se mi moc nelíbí. 1.5 jezdí lépe je to přece 4 válec. A to vypínání dvou válců není špatné. Já by jezdil dost často na dva válce...:))))
Sám výrobce elektromobilů Tesla dodává záchranným složkám popis instrukcí, jak požár hasit. Nejde jen o způsob likvidace samotného požáru, nutné je i použití speciálních ochranných pomůcek kvůli toxickým výparům z baterií. Vůz se následně musí ještě 48 hodin sledovat – pro případ, že by baterie opětovně vzplanuly. Na auto je také třeba nasypat obrovské množství písku nebo jej doslova zaplavit vodou, Tesla hovoří o dvanácti tisících litrů. Výrobce navíc nedoporučuje parkovat vozidlo po nehodě v garáži, ale pouze venku.
Proboha co je to za módu ten tablet přilepený na palubku? Vypadá to příšerně a drží se v tom akorát bordel!