Diskuze
Jak narychlo utratit 36 miliard? Železniční plán B: Miniopravy lepí dotační díry
Je to do jisté míry příjemná starost: Češi musí do konce roku utratit desítky evropských miliard za železniční stavby. Jenže velké projekty – jako opravu trati mezi Plzní a Rokycany – nebylo možné stihnout. Proto je železničáři „záplatují“ malými akcemi, které letos firmy stačí dodělat. Odborníci ale nadšení nejsou, podle nich se vždy nestaví nezbytně nutné stavby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
RH
19. 10. 2015 16:20
PROBLÉM má jméno::""málo dělníků"",-- ing a techniků haldy, ale kdo má realizovat stavbu--- chybí. Sice máme půl milionu bez práce, ale NIKDO s nimi nehne, sedí u TV nebo u piva a berou sociální dávky.-- To je hrubý nedostatek především premiéra Sobotky, který se svou kamarilou vládních otylců, nedokáže zorganizovat život společnosti. Veškeré nevybrané miliardy EU--- je jeho osobní zásluha !!! JE NESCHOPNÝ
PB
20. 10. 2015 10:36
" její rozšíření není ještě ani v etapě příprav"
Od kdy dělají přípravu stavby ve fázi plánování, řešení majetkoprávních vztahů a projekce dělníci?