Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Zima posadila lidi k televizi. Sledovanost vzrostla

Média

  16:03
PRAHA - Studené počasí přikovalo Čechy k televizním obrazovkám. V průměru lidé v listopadu sledovali televizi 3 hodiny 31 minut, což je o 11 minut více než říjnu. Meziměsíčně tak sledovanost vzrostla o pět procent. V porovnání s minulým rokem však klesla. Vyplývá to z dat Asociace televizních organizací.
Ilustrační foto

Ilustrační foto foto: Shutterstock

Meziročně sledovanost televizí klesla o jedno procento, tedy o tři minuty. V hlavním vysílacím čase, tedy mezi 19. a 23. hodinou, sledovanost meziměsíčně vzrostla o dvě procenta, tedy o dvě minuty na průměrnou dobu 1 hodina 32 minut. Meziročně o dvě minuty, tedy také o dvě minuty, klesla.

V porovnání s říjnem sledovali televizi daleko více lidé nad 55 let věku, jednočlenné a dvoučlenné domácnosti a obyvatelé Karlovarského a Středočeského kraje. Největší meziroční pokles sledovanosti byl zaznamenán u obyvatel Libereckého a Zlínského kraje, lidí, kteří bydlí v obcích do 999 obyvatel a žen mezi 15 až 24 roky.

ČTĚTE DÁLE:

Každé třetí dítě nechodí do žádného kroužku, místo toho sedí u televize

Největší podíl na trhu měla televize Nova, 31,88 procenta. Za ní následovala Prima s 19,17 procenta. ČT1 měla podíl 16,4 procenta, ČT2 3,64 procenta, ČT24 3,25 procenta a ČT4 1,84 procenta. TV Barrandov sledovalo 4,86 procenta lidí, Novu Cinemu 3,95 procenta a Primu Cool 2,91 procenta.

V hlavním vysílacím čase byl podíl Novy 36,67 procenta, Primy 18,69 procenta, ČT1 18,09 procenta, ČT2 2,98 procenta, ČT24 1,94 procenta a ČT4 1,84 procenta. TV Barrandov sledovalo 4,39 procenta lidí, Novu Cinemu 4,07 procenta a Primu Cool 2,81 procenta.

Autoři: ,

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!