Hvězda showbusinessu, která se angažuje v boji proti rakovině prsu, propaguje přenosný multifunkční přístroj, který kromě navigace nabízí celou řadou dalších funkcí, mezi které patří i hudební přehrávač.
Ve zbrusu nové zahraniční reklamě tak Anastacia zpívá písně různých žánrů, dojde dokonce na tradiční alpské jódlování.
Zpěvačka v únoru natáčela pro Škodu také další ze série spotů. Usedla tehdy sama za volant nového městského modelu a projížděla se po pražské náplavce a Klárově.
S mladoboleslavskou automobilkou už totiž spolupracuje dlouhodobě. Loni například vysoupila v pražské O2 areně na privátní párty, kde Škoda představila modernizované logo a právě městský vůz založený na modelech VW Up! a Seat Mii.
ČTĚTE VÍCE: |
Ambiciozní česká automobilka se rozhodla v nové kampani vsadit na celebrity oblíbené především mladším publikem. V zahraničních spotech už se tak objevil nizozemský DJ Tiësto a v Americe propagoval vůz Yeti moderátor známého tuningového pořadu na MTV Pimp My Ride rapper Xzibit.